consilier@cv-perfect.ro

informatii si Suport Clienti

031-005 0470

Informatii, Comenzi, Suport Clienti

Luni -Vineri 9:00 - 17:00

website-ul este disponibil 24/7

Brandul Tau Personal. Ce ai facut pentru el in ultimul timp?

Se spune ca odata ce ai construit un brand puternic poti sa vinzi orice produs, serviciu sau mesaj care este consistent cu valorile brandului. De aceea este important sa construiesti un brand personal care sa comunice valorile pe care ti-ai construit evolutia profesionala, sa te povesteasca pe tine si realizarile tale intr-un care sa fie usor de recunoscut de catre toti cei din industria ta.

Nu e niciodata prea devreme sa incepi sa construiesti Brandul Tau Personal. Si nu depinde nimeni altcineva. Esti CEO-ul vietii tale si singura persoana in masura sa decida pentru imaginea ta.

Incepe prin a evalua Brandul Tau Personal asa cum este el acum. Gandeste-te bine si raspunde la cateva intrebari simple cum ar fi:

  • Care sunt cele mai importante 3 lucruri pentru care sunt cunoscut?
  • Care sunt cele 2-3 lucruri pentru care imi doresc sa fiu cunoscut peste un an?
  • Care sunt cele mai importante 3 provocari actuale pe care le intampin in cariera?
  • Care sunt cele mai importante 2 lucruri pe care le-am invatat in ultimele 3 luni?
  • Care sunt cele mai importante 3 contacte pe care le-am adaugat in agenda in ultimele 3 luni?
  • Cum planuiesc sa imi imbunatatesc CV-ul in urmatoarele 3 luni?
  • Care sunt diferentele din CV-ul meu actual fata de cel de acum 1 an?


Noteaza raspunsurile intr-un excel si pune-ti un reminder sa-l actualizezi pentru 3 luni.
Apoi, uita-te peste raspunsuri si decide daca iti place, daca esti multumit si fa o lista cu actvitatile pe care sa le desfasori in urmatoarele 3 luni.
Si nu trisa, stabileste task-uri cu frecventa zilnica sau cel mult saptamanala. Nu lasa sa treaca 3 luni pana la urmatoarea analiza. Pentru ca vor fi trecut degeaba.

Un brand nu se construieste repede, nu se construieste usor si nu se construieste de catre oricine. Dar ca orice constructie necesita dedicare, consecventa si munca.
Rasplata va fi pe masura.

Poti apela la un consilier de cariera care sa preia rolul de project manager in construirea brandului si sa te ghideze in faza de planificare si apoi periodic in procesul de analiza a evolutiei.